Julkort 2

Tiingeliing!

Idag är det den 4:e december och än är det låångt kvar till jul (i alla fall när man är liten och bara går och väntar på att tomten ska komma) men när man blivit vuxen och har en massa mååsten som ska hinnas med innan julafton känns 20 dagar som 2 sekunder 😀

♥ ♥ ♥

Såå idag bjuder jag på ett snabbpysslat julkort för alla som vill göra sina egna julkort men som inte har hur mycket tid som helst att skapa dem på…

Julkortet ser ändå rätt ”arbetat ut” tack vare det fina vykortet från arket Stjärnhimmel, Pion Design – vars baksida jag satte som mönsterpapper bakom vykortet. Hade lite spillbitar av Julgransvisa som jag stansade ut ”grangrenar” i,  med min fermstans.
Övriga dekorationer: Stämpel från Prickiform (som jag stämplat med distressfärgen, Fired Brick), grönt  rutigt band,  röda blommor (You Do), guldig smyckesdel och liten guld brad.

♥ ♥ ♥

Vad hittar ni på idag dåå? På mitt program stod det julshopping med mamma men det var innan det började snööa så att vägarna blev lite si och såå att köra på. Kanske kommer vi iväg idag kanske inte….vi får väl se vad väderguden har på sitt program 😉
Kraaam C

1 kommentar

Filed under Julpyssel och julkort, ScrappTorget

One response to “Julkort 2

  1. Hej hej..
    Helt underbara jul kort!!!

Kommentera

