Julkort nr 1

Tiingeliing!

Idag börjar jag lägga ut årets julkort (i min egna blogg) vissa har ni redan sett inne på ScrappTorget – först ut blir ett kort till min….

…faster. Jag tror hon kommer att gilla det här pappret med änglarna på,  från Pion Design för hon är mycket mer ”tjej-ig” än vad jag någonsin varit 😀

En närbild på de underbara småå änglarna och de två söta flickorna på tagen från arket Tomtefabriken.
Övriga dekorationer: Stämpel från Prickiform, vit gardenia, kanelstänger, guldtråd, grovt snöre och lack med sigil. (har inte lackat förrut men köpte på mig en lackstång + sigil för ett par år sedan för att göra just ett sånt här gammaldags julkort och nuu har jag äntligen gjort det )

♥ ♥ ♥

Ha en fortsatt bra dag!
Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Julpyssel och julkort, ScrappTorget

Kommentera

