1:a december…

Tiingeliiing!

Ääääntligen är det 1 december och jag ska avslöja vad jag har på G här i bloggen men först ska jag babbla om lite annat 😉  för idag får vi ju öppna första luckan i adventskalendern (ja inte jag dåå utan mina barn 😀 ) 
Inne  på ScrappTorget  drar vi ocksåå igång adventskalendern idag. Den är fylld med lääckra alster varje dag + en utlottning för våra besökare. Vill du vara med i utlottningen?? Klicka HÄR såå hittar du mer info – lycka till!!!
psst: glömt inte att läsa under bilden ocksåå…. 😀

♥ ♥ ♥

Nu över till min ”hemlis” som jag knåpat på ett tag 😀
Även jag ska göra uppdateringar,  typ en adventskalender, här i  blogg varje dag fram till julafton.  Jag kommer både att visa lite ”gammalt”(som ni redan kan ha sett på ScrappTorget eller i min gamla blogg) och lite nya alster så glöm inte att titta inom min blogg varje dag ocksåå 😉

Ha det gött!
Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Julpyssel och julkort, ScrappTorget

Kommentera

