Fars dag

Hej och hallåå!

Idag är det Fars dag något som vi faktiskt firar i vår familj för visst är pappa en person som är värd att uppmärksamma en dag om året 😉

I år har jag inte hunnit göra något extra kort till pappan här hemma (d v s min man) men våra tjejer lär fixa suupersnygga kort till honom är jag säker på 😀
Istället har jag gjort ett vääldigt enkelt farsdag-kort till svärfar av lite spillbitar och gröna bokstäver (stickers). Kortet till min egen pappa gjorde jag redan i aug (tror jag det var) till Scraplagrets 3 kort från samma skiss-utmaning (kortet med en slips på) – vill du se det igen kan du klicka HÄR

♥ ♥ ♥

Puss på dig papsen! 😀
Kraaam C

1 kommentar

Filed under Kort

One response to “Fars dag

  1. |Linda|

    Vilket härliga kort du har gjort! 🙂

Kommentera

