BlogCandy hos Inkido

Hej hej!

Nu har ni stirrat läänge nog på fotona från mitt blivande pysselrum 😀
såå idag puttar jag in en lääcker BlogCandy ifrån Inkido – för vem vill inte ta chansen och vinna det här??

Utlottningen pågår till den 18 november – vill du veta hur man tar en lott? Klicka HÄR såå hamnar du på BlogCandy-inlägget inne i Inkidos blogg

♥ ♥ ♥

Kan uppdatera nyfikna med att ingen har hänt i mitt pysselrum sedan sist för min utmattning har blossat upp igen (suuck!) såå jag får prioritera vad som ska göras på min ”att-göra”-lista…..

♥ Ha det gött och sköt om er ♥
Psst! I morgon dyker det upp lite alster här i bloggen igen
Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under BlogCandy

Kommentera

