En färgglaad julTag

Tiingeliiing!

Idag bloggar jag inne på ScrappTorget – vi kör tema Distresser den här månaden och jag kunde inte lååta bli och visa hur kul man kan ha med distresser och stämplar….

Med ett fler-färgs tryckt som bakgrund har jag  gjort en julTag med en Ren från Stämpelgården. (han är ingen julstämpel men visst passade han bra som JulRen?? 😉 ). Hittade ett trasselband i min bandburk som jag satte bakom en röd blomma som fick en smyckesdel och gulfärgad brad i mitten och såå slank det med ett rutitgt band ocksåå. 😀

Vill du veta hur jag gjorde mitt fler-färgs tryck får du titta inom HÄR.

♥ ♥ ♥

Ha det gott i höst blååsten
Kraaam C

3 kommentarer

Filed under ScrappTorget, Tags

3 responses to “En färgglaad julTag

  1. |Linda|

    Som vanligt ett riktigt underbart kort/tag! 🙂 Renen är ju supersöt med.

    Ang din fråga i min blogg, innan jag gör ngt med dem är de som vanliga utstansade delar. Det är lite svårt att förklara kanske men jag kan försöka hinna fota hur de ser ut innan och efter.

  2. Vilken läcker tag! Jättefint att ge bort!

  3. Pingback: Ääntligen Julafton!! | Cyllans PysselBlogg

Kommentera

