Kul med Artic Sister-stämplar

Hej och hallååå!

Idag får ni bara ett litet smakprov på vad jag har skapat med Artic Sister-stämplarna….

Ja ni ser rätt – det är en julig JulTag. Blev inspirerad av stjärnstämpeln att göra ett mönsterpapper och det kändes lite juligt såå jag fortsatte på det temat.
Letade fram min julkatt som jag köpt hos October Stams och färglade.
Ett rödrutigt band och ett prickigt mönsterpapper samt en metallfärgad stjärna och text skriven med min dymo ….sen var min julTag klar!

Vill ni se mer såå får ni klicka er vidare till ScrappTorget och titta

♥ ♥ ♥

Ha en fortsatt sköön lördag
Det ska jag ha (håller tummarna för solsken) för vi ska åka till Malmö festivalen och lyssna på Rix fm- festivalen med tjejerna

Kraaam C

2 kommentarer

Filed under Kort, ScrappTorget

2 responses to “Kul med Artic Sister-stämplar

  1. |Linda|

    Vilken söt tag! Jag gillar den rivna kanten med!
    Jag håller tummarna för att ni har sol, här är det tyvärr ingen. :/

  2. Pingback: Ääntligen Julafton!! | Cyllans PysselBlogg

Kommentera

