Månadstävling på ScrappTorget

Hejsan svejsan!!!

Vet ni vad? Idag är det söndag och jag har tillbringat dagen med att skapa DT-alster till ScrappTorget som ni får se om ett par helger men idag visar jag upp det här kortet inne på ScrappTorget för jag och Lilla07an/Maria har dragit igång en ny månadstävling där inne.

Vill ni veta mer om kortet får ni klicka på länken (ScrappTorget) i texten ovanför så kommer ni till söndagens inlägg och där hittar ni även en länk till vår tävling…kanske du med blir sugen att delta?? 😉

♥ ♥ ♥

Ha en fortsatt bra söndag kväll
Kraaam C

1 kommentar

Filed under Kort, ScrappTorget

One response to “Månadstävling på ScrappTorget

  1. |Linda|

    Det blev verkligen ett fint kort! Jag har med gjort ett alster till tävlingen. Måste bara fota den och lägga en sista hand vid den.
    Men skissen var svårare än jag trodde först. Är inte van riktigt med den typen av kort. 😀

Kommentera

