BlogCandy hos Skogtokiga

Nu är det vääligt länge sedan jag vann nått så jag var lite tveksam till och ta en lott i Skogstokigas nyaste BlogCandy (och ta mig tid och skriva ett inlägg) men om jag inte tar en lott så har jag inte heller någon chans och vinna såå jag tar väl mig en lott och håller tummen (igen 😉 )

Man har till imorgon den 19 juli på sig och ta en lott – all info ang BlogCandyn hittar du HÄR

Kraaam C
Ps: Lite nytt i inlägget under med 😉 Ds:

Lämna en kommentar

Filed under BlogCandy

Kommentera

