På vår bröllopsdag…

…bloggar jag inne hos ScrappTorget med lite alster som jag skapat med stämplar ifrån Skogstokiga men jag tänker bara visa upp ett alster i min blogg dag så är ni nyfikna på övriga får ni klicka ScrappTorgs länken

♥♥♥

Till dig gubben (som jag bett titta inom min blogg just idag) vill jag säga…..

GRATTIS på vår 8-åriga BRÖLLOPSDAG

Jag älskar dig och är såå glad att du finns i mitt liv…trots alla berg och dalar som vi tagit oss igenom under alla dessa 8 år.

Puss och kraaam från din fru

♥♥♥

Bjuder även på en närbild av flaskkortet där jag stämplat med Grattis-cirkel direkt på kortet och embossat i färgena vit och limé. Satte texten lite utanför kortet för att få en snygg effekt. Satte en bit mönsterpapper på baksidan av kortet för det fanns ingen plats på framsidan (fniss).Dekorerade mitten med gula och gröna blommor från Prima. Biet är också en stämpel från Skogstokiga som jag klippt ut och vikt upp vingarna lite innan jag satte fast det på blommorna. Dekorarerade biet med svart och guldigt glitterlim för att blinga till det.
Siffran 8 har jag embossat prickarna på med vitt glitterembosapulver och sen distressade jag det med Broken China och det gjorde jag även på bokstäverna i år för att de var nästan i samma färg som bakgrunden.

♥♥♥

Ha en fortsatt bra dag…det ska jag ha 😀
Kraaam C

 

3 kommentarer

Filed under Flaskkort, ScrappTorget

3 responses to “På vår bröllopsdag…

  1. Åhhh GUD så gulligt!!
    STORT GRATTIS
    Kramar//Y

  2. GRATTIS på bröllopsdagen!!
    Flaskkortet är helt underbart så bra du fått ihop alt och färgvalet är så snyggt .Hoppas ni får en mysig kväll så ni kan fira lite. 🙂

    Kraaaaaaam Anneli

  3. Ett stort GRATTIS på födelsedagen min goa vän! 🙂
    Hoppas att du får en dag fylld med solsken, tårta, presenter, familjen och goda vänner!

    Kraaaaaaaaaam Anneli

Kommentera

