Scrap-Paus!

Japp du läste rätt…nu tar jag en paus ifrån scrappandet för jag får inte min tid att räcka till allt jag vill göra när jag pysslar såå under April ska jag lägga mitt pyssel på hyllan och göra lite annat här hemma.

Bland annat ska vi försöka ta tag i det här projektet, mitt blivande pysselrum som vi börjat bygga en vägg på för jag kom på hur korkat det var att först fylla rummet med mina saker bara för att flytta ut allt igen sen när vi skulle bygga upp väggen. Så nu gör vi det i rätt ordning även om det tar lite längre tid innan jag kan sitta här och pyssla …men till min 40 års dag ska det nog vara klart…hihiii 😉

Ha det gott!!!

Kraaaam C

3 kommentarer

Filed under Gott och Blandat

3 responses to “Scrap-Paus!

  1. Men hallå! Hur ska vi klara oss då och hur ska du klara dig 😉
    Hoppas att du tittar till oss på FL iallafall.

  2. Oj var lite snabb …
    Kramen glömde jag ju
    Kram kram

  3. Tingeling på dej oxå!
    Kul att du ”nappade” på min vädjan om vilka ni är som kollar min blogg.
    Har kollat runt lite på din blogg och gillar vad jag ser 😉

    Kram Eva

Kommentera

