BlogCandy i Eviebees nya blogg

Hej och hallåå!
Nu är BlogHopen över och dåå får jag väl se till och uppdatera min blogg lite fast med vad är nästa fråga???… för jag har verkligen inte tänkt på pyssel under jullovet  och det lilla jag har pysslat är till ScrappTorget såå jag har inget nytt och visa upp i skrivande stund. Men så såg jag att en av mina ScrappTorget kompisar, Eviebee också bytt blogg och firar detta (+ att hon haft 5000 besökare i sin förra blogg) med en BlogCandy – kolla in goobitarna hon lottar ut – vem vill inte ha en chans och vinna dem??
Det vill jag såå jag bloggar bilden och håller tummarna 😀

Tills jag får pysslat ihop något nytt alster och visa upp får ni ha det såå bra
Kraaamen C

Lämna en kommentar

Filed under Gott och Blandat

Kommentera

